domingo, 2 de septiembre de 2012

Triraid Quiros 26/08/2012

Ya fai años que Furu me ta calentando pa que corra un raid con él, pero por uno o por otro non se me igua. Nesta ocasión al fin arreglóseme, eso sí apuntóme sin dicímelo, que yo pal que contaba dir era pal de Picos n'octubre, pero Furu ye así (un buen liante). Depués dizme que vien tamién con nosotros Jorge Egocheaga, probablemente'l meyor alpinista n'activu del mundu, dizse luego... y tamién acoyona un pocu dir con una persona de tantu nivel y admiráu por tolos que nos gusta l'alpinismu, pero la verdá ye que ye de lo más campechanu y mui buen compañeru.

El raid consistía en 1:15 h. d'orientación a pata y 2:15 h. en BTT, 3:30 h. en total onde además teníamos que nadar 150 m y piraguar 1500 m nel orden que quisieses. Nosotros piraguamos (Furu y yo) primero, depués ficimos la bici (los tres), corrimos (los tres) y terminamos nadando (Jorge). Al final quedamos los segundos con un tiempu de 3:15 h. faciendo toles balices, per detrás del equipu "Aventure Addicts Buff" con un tiempu de 2:50 h. Sacáronnos 25 min., casi nada, eso sí la carrera fízosenos corta al tar acostumbraos a tiraes más llargues y ser menos esplosivos pero quedamos mui contentos. Sobre tou yo, por correr con un gran collaciu que ye un fenómeno cola orientación y un mitu del alpinismu...¡¡¡Gracies a los dos!!!



L'equipu

El restu de la representación Castronil: Luis y Rubén

L'equipu de los Castroninos: Romina, Loreto, Valero, Manuel y Carlos. Terceros clasificaos en popular faciendo toles balices con un tiempu de 3:06 h. a menos de dos min. de los segundos...

L'equipu Nordeste  formáu por Roberto y Mejido (y Manu, jeje)

Al llau de Roberto y Mejido los ganadores de la prueba: los gallegos del equipo Buff...

Arrancamos Furu y yo en la piragua, Furu ye piragüista de tola vida, pero yo quitando dos descensos folclóricos del Sella y unu del Ríu Lima que casi nos afogamos Ana y yo ni idea. Como somos profesionales, fuimos el miércoles anterior a que me explicase Furu como garrar el remu y la técnica de la palada a Villamayor, a les instalaciones del Neptuno. Al final la clase terminó en: "tu vas delante y das-y tou lo que puedas, que'l gobiernu  llévolu yo". Y así fue, yo limitéme a remar sin sentíu como un  llocu tou lo fuerte que podía y en concentrame en intentar facer la técnica lo meyor posible, el casu ye que los últimos 3 min. ficieronseme llarguísimos y tenía los brazos a puntu de explotar, pero salimos de la piragua primeros, con un tiempu de 10 min.

Depués garramos la bici y Furu salió a tope, llegando a les primeres rampes vi que non diba a gustu, ye'l momentu que pienses "mi madre 2:15 así ..." más tarde fuimos llegando a tramos más técnicos y permitióme recuperame, pero así tou en los 4 Km de subida a Bermiegu tocóme retorceme en la bici, pa intentar aguantar a esi par de máquines. 

Transición a correr, facémoslo tou mui bien, menos una baliza que hai en unes ruines en  medio'l monte, a la que tenemos que entrar entre los escayos como los xabalinos y dudamos un pocu, pero tou mui bien, además encuéntrome mui a gustu corriendo, debe ser que valió la "carrerina de Tarna a Infiestu" jejeje

Pa finalizar la prueba nadó Jorge, que lo fizo mui bien...

Mui contentos a pesar de quedar a 25 min. de los primeros, pero pa ser la primera vez que corremos xuntos no tuvo mal, gracies al máquina de Furu que ye mui finu cola orientación...

 La entrega premios, el equipo Buff primeros y el Nordeste Astur terceros

FIN

1 comentario: