sábado, 2 de abril de 2011

Infiestu-Cayón-Espineres-Sardea-Valles-Infiestu 1/04/2011

Integrantes: Jordi e Iván
Tiempu: 3:05:00 pol "cuenta" de Jordi y 3:01:00 pol miu (yo fícilo más rápido jejeje)
Desnivel +: 1600 m.
Distancia: 40 Km., cicletable tou menos tramos pequeños.

Depués de l'inviernu tan buenu d'esquí yá va tocando cambiu de terciu y el viernes fuimos a dar una vueltuca en bici. La cosa ye que yá tengo'l primer dolor de culo del añu jeje, yá non m'alcordaba de lo que yera. Como non sabíamos qué díbamos facer non llevamos cámara ningún, el facer les coses sobre la marcha ye lo que tien...
Quedamos nel mi garaje y pensamos dos opciones pa facer 3 horines, una era dir pa la Xerra Ques y luego pa Tayones y la otra dir a Espineres y baxar a Sardea. La última opción fue la que-y tocó la fibra sensible a Jordi y decidímonos por ella, eso sí, cola condición de dir per Cayón (pa calentar, jejeje). Como tamos los dos de la cabeza paecíu p'allá fuimos.

Mapa de la ruta:




Perfil de la ruta:



Datos:

La ruta hasta Espineres (1:59:00) va toa per camín, aprosimadamente onde pon kilómetro 22 nel planu detalle. Depués subimos unos metros peles rodaes de más allá d'Espineres pa girar a la derecha pasaos 300 metros. Hai qu'atravesar tres h.ous, nos que ye necesariu apease de la bicicleta pa pasar ente les peñes. Más alantre apaez una camperina allargada que nos lleva a un colláu (aprosimadamente km. 23) na que tenemos que volver apeamos de la bicicleta en dalgún tramu (hai morrillos). Los pasos que pueden tener pérdida tán marcaos en coloráu (puntos coloraos) nel camín azul. Dende'l colláu hacia abaxu vense unos árboles, hacia los que tenemos que dir. Metémonos nun embudu estrechu de peñes (tien algo de senderu) pa dar yá a les camperes de la parte arriba de Sardea. A partir del Km. 24 garramos camín otra vez. Esti tramu (de los Kms. 22 al 24) ye complicáu, casi tou cicletable, pero hai que tener bon dominiu de la bicicleta. 

Planu detalle:

La ruta de Sardea a Espineres ta macada con colores pol ayuntamientu de Piloña, aunque nosotros del puntu Km 22 a la Mayada de Tardamoñes (entre el Picu la Friera y el Picu Triegu), ficimoslo más directos.

Track fechu a güeyu equí


No hay comentarios:

Publicar un comentario