sábado, 11 de diciembre de 2010

Cordillera Cantábrica en BTT 1/9/10 a 5/9/10

Puertu de Cerredo- Potes (Furu e Iván) 2010
Transcantábrica: Puertu de Cerredo-Potes 1/9/10 a 5/9/10 (4 etapes) Distancia: 316 km, desnivel +: 9300m aprox., Integrantes: Furu e Iván

1º Etapa
Puertu de Cerredo- San Emiliano: 80 Km., 9 h totales, desnivel 5000m +2500 aprox.
Puertu de Cerredo, Villablino, Puertu de Somiedo, Llamardal, Valle de Lago, Vil.larín, Saliencia, La Farrapona, Torrestio, Torrebarrio y San Emiliano.

Falten les fotos de la salida del Puertu Cerredo lloviendo a calderaos a la espera de que les ponga Furu.
Puertu Somiedo



La nube persíguenos

Braña de LLamardal








Camín de Valle de Lago, el tiempu ta gafu . . .


Llegada a Valle de Lago


Bocadillo en Valle de Lago, después de comer garrónos una tormenta eléctrica de la virgen y tuvimos qu'atechar n'un chigre 2:30 h (sin tomar vino, solo café no penséis mal), hasta que descartamos dir por los lagos y tiramos por Vil.larín a Saliencia y subir per La Farrapona.


Subiendo La Farrapona, pasaos per agua. . .


Altu La Farrapona, al fín sal el sol pero no deja de llover, nel descensu pasamos munchu fríu...

2º Etapa
San Emiliano – Cotobello: 86 Km., 11:30 h, desnivel 5000m +2500 apox.
San Emiliano, Pinos, Casa Mieres, Puertu de la Cubilla, Puertos de Ballota, brañas de Caldas de Luna (desde los puertos de Ballota hasta llegar a las brañas de Caldas de Luna porteo buenu), descenso una vez garrada la pista a la izqda hasta la boca del túnel d'El Negrón, braña de les Tres Maríes, hasta la collada de les tres Maríes (porteo mui duru con 250 m de desnivel), en la collada de les Tres Maríes porteo per tola cresta hasta dar a la pista que va a la estación de Payares (otra vez perder altura hasta la pista que va a media ladera a dar a la estación), Busdongo, Pendilla, Col.lada Propinde, Collada de la Bolla giro a la derecha dirección Santibáñez en la 2º curva coger la pista que sal a la derecha depués d'unos 200m, descenso largo hasta'l valle y una vez en él girar a la izd per una pista de hormigón con un cartel que pon “Fresnosa” de fuerte subida pa continuar tola pista con un constante sube-baja hasta la collada de Cotobello, descenso hasta Cotobello.
Salida de San Emiliano



Subida pa La Casa Mieres


Puertu de La Cubilla

Puertos de Ballota





Picu Negrón a la izquierda y descensu per tou'l valle hasta la boca del túnel d'El Negrón

Descensu hasta el túnel d'El Negrón y vista de la subida que nos espera, hasta'l colláu de Les Tres Maríes (el colláu que se ve verde), no sabíamos el porteo que nos esperaba. . .

Collada de Les Tres Maríes, después d'una buena llombeada y la que nos espera hasta llegar a les pistes de la estación.


Col.lada Propinde


subida desde La Col.lada Propinde hasta la Collada La Bolla


Atapeciónos na collada de Cotobello (9:30) y descartamos dir a Casomera y baxamos a dormir a Cotobello. Gracies al chigreru que-y dimos pena y diónos cama ¿? y comida...


3º Etapa
Cotobello- Oseja 84 Km., 10 h, desnivel 5000 m +2500 apox.

Cotobello descenso pela carretera 100m giro a la derecha pel Gr 109 a Beyo, L.levinco y carretera hasta'l Puetru de San Isidro, descenso a Isoba, en Isoba giro a la izd pela pista del Valle del Pinzón a salir a la carretera de Les Señales, Tarna, La Uña, en La Uña giro a la izd pela pista de Fonfría hasta la collada de Peña Mora, descenso hasta Arcenoriu pa una vez n'Arcenoriu cruzar tou'l Valle d'Arcenoriu, en dirección este, subimos una collada pa descender hasta una pista y un cierre de ganáu onde subimos a la collada Llaete, descenso hasta Pío per una pista larga y con fuerte desnivel, Pío y per carretera a Oseja.

El Riad de Cotobello. . .
Pista de descensu al Pueblu de Beyo, mui pindia.







Valle de Pinzón


La Uña al fondo pela pista de Fonfría


Últimes rampes pa llegar a la collada de Peña Mora, con Peña Ten al fondo.



Valle d'Arcenoriu







4º Etapa
Oseja – Potes 66 km. 7 h desnivel +1800
Oseja, senda de L'Arcedianu hasta'l Puertu de Panderrueda primer cruce p'arriba y el 2º de frente per una pista con portillera cierre con cuadradillo a la derecha, nel puertu cogemos a la derecha en dirección a Valdeón el Gr ¿? per una pista larga y llana (el desnivel piérdese al final) hasta Posada Valdeón, Posada Valdeón per carretera subimos el puertu de Pandetrave, nel puertu giramos a la derecha pela pista hasta la Horcada de Valcavao, descensu hasta Fuente Dé, descensu pela carretera hasta una carretera a la derecha antes de llegar a Pido (quesería) pasamos la quesería y damos a Pido, sin bajar a Pido continuamos pela pista larga y con pocu desnivel hasta la salida a la carretera un pocu antes de Cosgaya,


Senda de L'Arcedianu


Llegada al Puertu de Panderrueda







Gr ¿? a Valdeón
Del puertu de Pandetrave a la Horcada de Valcavao


Horcada de Valcavao con Fuente Dé al fondu.







































1 comentario: